Möte med branschråd från turism och hotell

Grupp med människor i en fin trappa.
Advisory board för turism och hotell-inriktningen tillsammans med Christer Eldh och Josefine Östrup Backe.

Igår träffades vårt Advisory board för kandidatprogrammets turism- och hotellinriktning. Möten med näringslivet är en viktig del i att hålla utbildningarna uppdaterade och relevanta för branschen.

Under mötet gästades vi även av Hanna Johansson och Lone Carlson, som tog examen i somras och som tilldelats pris för ”Bästa kandidatuppsats vid Institutionen för tjänstevetenskap 2023” och även ”Årets studentuppsats” vid MiH Guld 2023. Hanna och Lone berättade om sin uppsats ”Självbetjäningsteknologier och service – konsumenters upplevelse av värde vid teknologiska interaktioner i jämförelse med personlig service”, och fick även möjlighet att dela med sig av sina erfarenheter från utbildningen.

Två personer i en fin trappa.
Lone Carlson och Hanna Johansson.