CROCUS konferens Beyond Site/Sight 2024

Bild av byggnader i Helsningborg.

Save-the-Date för CROCUS konferens

BEYOND SITE/SIGHT Cultural Spaces and the Conditions of Creativity

När: June, 12-14 juni, 2024
Var: Brandstationen, Gåsebäcksvägen 2, 252 27 Helsingborg

Välkommen till CRCOUS första internationella konferens den 12-14 juni, 2024 i Helsingborg. Anmälan är öppen, se följande länk. Observera att antalet platser till konferensen är begränsat.

För mer information om konferensens innehåll, tema och program, se konferensens engelska sida, på följande sida.

Kvinna i mössa och jacka framför en träskiva med texten Hunger

Save-the-Date CROCUS aktiviteter 2024

• 11-12 April, Forskarseminarie i serien tema ljud, IAC, Malmö
  • 15 April kl. 15:15-17:00, Boksamtal med Katja Lindqvist (Institutionen för tjänstevetenskap, Lunds universitet), Lizette Gradén och Thomas O'dell (båda from Avdelningen för etnologi, Institutionen för kulturvetenskaper, Lunds universitet), Lund (plats annonseras inom kort)