Mingel, mat, möten och musik

Mingel
Campus innergård fylldes av festlig stämning under onsdagen

Relationen med våra alumner, branschkontakter och vänner till institutionen är värdefull för oss. Därför valde vi på institutionen för service management och tjänstevetenskap att bjuda in till en mingelkväll på Campus Helsingborgs innergård. Det blev en härlig sommarkväll tillsammans!

Under onsdagen 8 juni fylldes Campus Helsingborgs innergård med minglande alumner, branschkontakter och personal från Lunds universitet.

- Genom att samla alla dessa olika grupper vid ett och samma tillfälle hoppas vi kunna skapa många intressanta samtal och möten, inledde prefekten Mattias Wengelin när han hälsade alla välkomna.

Utöver mingel, mat och musik kunde gästerna ta del av ett scenprogram med programledaren och komikern Johan Wester. Tillsammans med forskare från institutionen samt två alumner gjorde han en spaning in i framtiden.

Med god plockmat och tillhörande drycker fortsatte de ca 70 gästerna sedan att mingla till ljuva toner från musikerna i Sax on the Beat.