Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Josefine Östrup Backe.

Josefine Östrup Backe

Universitetslektor

Josefine Östrup Backe.

New urban tourism mobilities: food as a means for sustainable destination branding

Författare

  • Josefine Östrup Backe

Summary, in Swedish

Presentation at the 6th conference for the International Place Branding Association, Aix-en-Provence

Avdelning/ar

  • Institutionen för tjänstevetenskap

Publiceringsår

2022-10-12

Språk

Engelska

Dokumenttyp

Konferensbidrag: abstract

Ämne

  • Economic Geography

Conference name

Annual conference the International Place Branding Association

Conference date

2022-10-12 - 2022-10-14

Conference place

Aix-en-provence, France

Status

Published

Projekt

  • Rethinking urban tourism development: Dealing with sustainability in the age of over-tourism