ISCTE University Institute of Lisbon, Lissabon

PORTUGAL

ISCTE University Institute of Lisbon grundades 1972 och är ett modernt, internationellt universitet med ca 10 000 studenter. Det består av fyra skolor; Iscte Business School, the School of Sociology and Public Policy, the School of Technology and Architecture samt the School of Social Sciences and Humanities.

ISCTE
Lissabon

ISCTE Business school erbjuder en hel del kurser på engelska, som är lämpliga för våra program. Självklart kan innehåll och upplägg förändras och du som söker måste ta reda på aktuellt utbud.

Sedan 2012 har studenter från Institutionen för service management och tjänstevetenskap åkt på utbytesstudier på ISCTE i Lissabon, från samtliga kandidatprogram och även från masterprogrammet.

Eftersom det är ett Erasmusavtal kan studenter som får en plats här räkna med att få ett Erasmusstipendium.

Portugal
ISCTE Business School