Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Ulrika Westrup.

Ulrika Westrup

Universitetslektor, docent

Ulrika Westrup.

Utmaningar i arbetet med att skapa en servicekultur : En studie av ett kontaktcenter

Författare

  • Ulrika Westrup
  • Eva Åström

Avdelning/ar

  • Institutionen för tjänstevetenskap

Publiceringsår

2016

Språk

Svenska

Dokumenttyp

Rapport

Förlag

Institutionen för service management och tjänstevetenskap, Lunds universitet

Ämne

  • Social and Economic Geography

Aktiv

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-91-982330-4-9