Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Ulrika Westrup.

Ulrika Westrup

Universitetslektor, docent

Ulrika Westrup.

Non-voluntary service interaction from a service logic perspective : children and value co-creation

Författare

  • Katja Lindqvist
  • Ulrika Westrup

Summary, in English

Public sector services are complex in relation to many private sector services. For example, public sector services contain non-voluntary service interaction. This area of practice has not been extensively researched to date. In this article, we explore and discuss service interaction in public non-voluntary services targeting children, in order to understand what elements go into value co-creation. We use a conceptual model of value co-creation in service developed by Christian Grönroos, and propose elaborations of the model to better reflect the complexities of public sector services.

Avdelning/ar

  • Institutionen för tjänstevetenskap

Publiceringsår

2020

Språk

Engelska

Sidor

1781-1798

Publikation/Tidskrift/Serie

Public Management Review

Volym

22

Issue

12

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

Taylor & Francis

Ämne

  • Information Systems, Social aspects

Nyckelord

  • co-creation
  • non-voluntary services
  • public services
  • service interaction
  • Service logic

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 1471-9037