Torleif Bramryd.

Torleif Bramryd

Professor emeritus

Torleif Bramryd.

Värden som uppstår genom besökscentret Absolut Home i Åhus : Slutrapport för The Absolut Company

• Malin Zillinger
  • Torleif Bramryd
  • Sara Hedström

Summary, in Swedish

The Absolut Company har öppnat besökscentret Absolut Home i Åhus och detta har potential att medföra ett stort antal värden för orten. Forskarna har studerat både
turistaktörers och Åhusbors syn på värden för att ta reda på hur de ställer sig till det nya besökscentret i sin ort.

• Institutionen för tjänstevetenskap

2019-05-06