Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Su Mi Dahlgaard-Park.

Su Mi Dahlgaard-Park

Professor

Su Mi Dahlgaard-Park.

Service Quality - from Value Creation to Customer satisfaction, Loyalty and Brand Equity

Redaktör

  • Su Mi Dahlgaard-Park

Avdelning/ar

  • Institutionen för tjänstevetenskap

Publiceringsår

2011

Språk

Engelska

Publikation/Tidskrift/Serie

Total Quality Management & Business Excellence

Volym

22

Dokumenttyp

Bok

Förlag

Routledge

Ämne

  • Social Sciences Interdisciplinary

Nyckelord

  • Service Quality
  • Service Value
  • Value Creation
  • E-Service Quality
  • Service Quality Perceptions in Retail
  • Service Quality in Airport

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 1478-3363