Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Kristina Bäckström.

Kristina Bäckström

Universitetslektor

Kristina Bäckström.

Customer journey self-mapping : A qualitative method for evaluating new store formats

Författare

  • Carys Egan-Wyer
  • Kristina Bäckström

Avdelning/ar

  • Centrum för handelsforskning vid Lunds Universitet
  • Marknadsföring
  • Institutionen för tjänstevetenskap

Publiceringsår

2022-11

Språk

Engelska

Dokumenttyp

Konferensbidrag: abstract

Ämne

  • Business Administration

Conference name

Nordic Retail and Wholesale Conference 2022

Conference date

2022-11-08 - 2022-11-10

Conference place

Tampere, Finland

Aktiv

Published