Seminarie 2 Att samverka om avfallsförebyggande

29 januari 2015, Göteborg

Rapport för seminariet 2 tillgängligt här.

Här nedan kan du se och lyssna på avsnitt av presentationer av Stig Montin (Göteborgs Universitet), Gunnar Fredriksson (Sveriges Kommuner och Landsting), och Peter Johansson (Sveriges Avfallsrådgivning), samt korta intervjuer om avfallsförebyggande med Gunilla Holmberg (Hässleholm miljö AB), Karin Nielsen (Göteborgs stad), Kenneth Gyllensting (Karlskrona kommun) och Ian Fiddies (Cykelköket Göteborg) .

Stig Montin (Göteborgs Universitet) om samverkan

Gunnar Fredriksson, Sveriges Kommuner och Landsting